تعمیر پنکه ارشیا

تعمیر پنکه ارشیا

تعمیر پنکه ارشیا

تعمیر پنکه ارشیا در نمایندگی تعمیر پنکه ارشیا

از آنجا که پنکه نیز مانند دیگر وسایل برقی دچار مشکلاتی میشود ممکن است پنکه شکت دچار مشکلاتی شود که برخی از این مشکلات را میتوانیم با کمی آشنایی با اجزا و مشکلات پیش پا افتاده پنکه از بروز برخی از مشکلات جلوگیری کنیم و برخی از مشکلات دیپر را برطرف کنیم ، از آنجا که تعمیر پنکه نیاز به تخصص بالایی دارد شما دوستان عزیز میتوانید در صورت بروز مشکل جدی برای پنکه خود به نمایندگی تعمیر پنکه ارشیا مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

تعمیر پنکه ارشیا

نمایندگی تعمیر پنکه ارشیا

دوستان عزیزی که در صورت بروز مشکل و یا خرابی قطعات به دنبال نمایندگی تعمیر پنکه ارشیا میگردند میتوانند برای تعمیر پنکه ارشیا خود به نمایندگی تعمر پنکه ارشیا مراجعه کنند و مشکل خود را برطرف کنند . نمایندگی تعمیر پنکه ارشیا با داشتن کادری مجرب آماده ، تکنسین های دوره دیده ، مجرب و متعهد آماده ارائه بهترین خدمات به شما دوستان عزیز است . در ضمن نمایندگی تعمیر پنکه ارشیا با داشتن کادری مجرب در زمینه تعمیر پنکه ارشیا با آماده ارائه بهترین خدمات به شما دوستان عزیز است . در صورت نیاز با نمایندگی تعمیر پنکه ارشیا تماس بگیرید و مشکل خود را برطرف کنید .

تعمیر پنکه ارشیا در نمایندگی تعمیر پنکه ارشیا

پنکه روشن نمی شود

موتور پنکه صدا می دهد اما روشن نمی شود

پنکه بسیار داغ می شود

پنکه روشن نمی شود ، دلیل روشن نشدن پنکه چیست

یکی از مشکلات رایج و کلی پنکه ها روسن نشدن آن هاست که می تواند دلایل مختلفی داشته ، دلایلی از جمله پریز برق در که در صورت بروز حتما باید پریز برق چک شود شما میتوانید به وسیله یک فاز متر پریز برق را چک کنید .

یکی دیگر از دلایل روشن نشدن پنکه می توان به سوخت بودن موتور اشاره کرد که می توانید با باز کردن در پوش های موتور و مشاهده سیم پیچی میتوان از سالم بودن و یا خراب بودن موتور با خبر شویم .

موتور پنکه صدا می دهد اما روشن نمی شود ، دلیل بروز این مشکل چیست

این امکان وجود دارد که شماهم با این مشکل برخورده باشید که موتور پنکه صدا می دهد اما روشن نمی شود و کار نمی کند از دلایل بروز این مشکل می توان به خراب بودن بوش ها ، خراب بودن خازن راه انداز و یا نیم سوز شدن موتور اشاره کرد .

در بیشتر مواقع در صورتی که خرابی مربوط به بوش ها باشد هنگامی که شما کلید یک و دو پنکه را می زنید پنکه کار نمی کند

اما در صورتی که 3 کلید را همزمان بزنید به دلیل تولید ولتاژ بالا پنکه روشن می شود .

پنکه بسیار داغ می شود ، دلیل داغ کردن زیاد پنکه چیست

از دلایل داغ شدنن پنکه می توان به نیم سوز بودن سیم پیچی ها ، خرابی خازن یا گشادی بوش ها اشاره کرد که باعث داغ شدن پنکه می شود .

از آنجا که تعمیر پنکه نیاز به تخصص بالایی دارد ، شما دوستان عزیز میتوانید در صورت بروز نیاز برای پنکه خود به نمایندگی تعمیر پنکه ارشیا مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید ، در صورت نیاز میتوانید به نمایندگی تعمیر پنکه ارشیا مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

نمایندگی تعمیر پنکه ارشیا

دفترچه راهنمای تعمیر پنکه ارشیا

تعمیرات مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص هومیکسو در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

 

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای پنکه ارشیا   

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان همیکسو را برای تعمیر پنکه ارشیا خود انتخاب میکنند

خصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر پنکه ارشیا آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که همیکسو در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

هزینه تعمیر پنکه ارشیا چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما همیکسو بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد

راه های ارتباط با ما :77147330_88592650_77169195

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *