تعمیر ماکروفر مستر پلاس

تعمیر ماکروفر مستر پلاس

تعمیر ماکروفر مستر پلاس و تعمیرات ماکروفر مستر پلاس

به دلیل افزایش میزان تقاضا مشتریان برای دریافت خدمات و تعمیر ماکروفر مستر پلاس شرکت هومیکسو در صدد رفع مشکل یا جبران خدمات بی کیفیت بر آمده است و به همین علت مشتریان می توانند خدماتی با کیفیت بالا به روز را از این مرکز دریافت کنند و شرکت هومیکسو این نگرانی را برای مشتریان خود در سراسر تهران برطرف کرده است.

از آنجا که ارائه خدمات در تعمیرات ماکروفر مستر پلاس راهی برای رهایی از این مشکلات تلقی می شود لذا مشتریان می توانند با ثبت درخواست این خدمات بهترین کیفیت را دریافت نمایند. در ادامه مشکلاتی که مردم با مراجعه به تعمیر ماکروفر مستر پلاس تجربه نخواهند کرد بیان شده است.

تعمیر ماکروفر مستر پلاس

خدمات تعمیر تخصصی ماکروفر مستر پلاس

کیفیت خدمات تعمیرات ماکروفر مستر پلاس را می توان در تخصص و دانش به همراه مهارت کارشناسان آن دانست. خدمات تخصصی باعث می شود تا کمترین اشتباه در حین تعمیر و ارائه خدمات پس از فروش به وجود آید و در نهایت روی کیفیت کار اثر خواهد گذاشت. آنچه در تعمیرات ماکروفر مستر پلاس به آن توجه شده

است بالا بردن سطح دانش و تخصص کارشناسان است. از این رو آموزش هایی در حین خدمت به ایشان ارائه می شود که کیفیت خدمات را تضمین نماید. در واقع افراد می توانند با خیالی آسوده از این خدمات استفاده کنند زیرا که این مرکز از حداکثر توان کارشناسان خود در جهت ارائه خدمات استفاده می کند. به کار گیری افراد

متعهد نیز می تواند بخشی از مشکلات مردم را از بین ببرد. افرادی که احساس مسئولیت پذیری بیشتری دارند در تعمیرات ماکروفر مسترپلاس انتخاب شده اند و می توانند کیفیت تضمین شده ای را برای مشتریان ارائه دهند.

با استفاده از روش های تخصصی می توان در نقص یابی که مهم ترین مسئله برای هر کارشناس است نیز موفق بود. این کار کمک می کند تا از میزان اشتباهات در تعمیر کاسته شود و اعتماد مشتریان نیز به تعمیر ماکروفر مستر پلاس نیز بیشتر خواهد شد. رفع نقص های احتمالی نیز راه حلی است که این مرکز برای مشتریان

پیاده می کند تا نیاز به تعمیر کاهش یابد و افراد بتوانند بدون نیاز به تعمیر مجدد از ماکروفر  خود استفاده کنند.

بالا رفتن راندمان و بازدهی کار بسته به کیفیت کار تعمیر ماکروفر مستر پلاس است و بنابراین تمامی خدمات در این جهت طرح ریزی شده است. استفاده از قطعات اصل و فابریک یکی از مهم ترین مواردی است که در شرکت هومیکسو به آن توجه شده است و افراد می توانند با اطمینان خاطر از آن استفاده کنند. خدمات

تعمیرات ماکروفر مسترپلاس در کمترین زمان ممکن و در تمامی روز های هفته ارائه می شود. افراد می توانند حتی در روز های تعطیل نیز از خدمات این مرکز بهره مند گردند.

نقص فنی موجود در ماکروفر مستر پلاس و نحوه برطرف کردن:

گرم نکردن ماکروفر

(مهم ترین بخش ماکروفر دیود و خازن می باشد که اصلی ترین قطعاتی هستند که در ماکروفر اول باید آن را بررسی کرد.خازن ماکروفر به خاطر داشتن ولتاژ حتی جریان برق هم قطع شد بهعلت حساس بودن تخلیه آن نیاز به مهارت بالا دارد.)

کار نکردن لامپ ماکروفر

(در صورت کم نور بودن  وخاموشی و چشمک زدن اول تنظیمات ماکروفر را انجام دهید در صورت رفع نشدن بعد اقدام به تعویض لامپ کنید.)

خاموش شدن ناگهانی ماکروفر

(ابتدا میکروسوئیچ های درب ماکروفر بررسی کنید. علاوه بر این، خراب شدن برد اصلی و همچنین صفحه لمسی و یا کلیدهای ماکروفر را چک کنید.در صورت نیاز قطعه معیوب را تویض یا تعمیرکاران متخصص در زمینه ماکروفر به رفع ایراد ماکروفر سینج می پردازند)

سینی ماکروفر نمی چرخد.

(ممکن است موتور ماکروفر از کار افتاده باشد در این صورت به تعویض موتور ماکروفر بپردازید)

کار نکردن گریل ماکروفر

(المنت و ترموستات ماکروفر را بررسی کنید)

روشن نشدن ماکروفر

(ابتدا جریان برق و پریز را بررسی کنید در صورت درست نشدن باید به تعمیر برد اصلی ماکروفر بپردازید.)

جرقه زدن ماکروفر

ظروف فلزی و فویل های آلومینیومی در داخل ماکروفر جرقه می زنند. (اگر جنس ظرف فلزی نباشد باید قطعاتی مانند خازن، مگنترون و یا پایه فلزی داخل دستگاه بررسی شوند)

سوختن مداوم فیوز ماکروفر

(دیود و خازن را بررسی کنید بعد از تخلیه ولتاژخازن اگر متوجه شدید با مشکل خاصی مواجه نمیباشد بهتر است مگنترون را بررسی کنید)

تعمیرات ماکروفر مستر پلاس

در چه مواردی باید مراقبت های لازم را انجام دهیم و در صورت مشکل های بحرانی با تعمیر ات ماکروفر مستر پلاس حتما تماس حاصل فرمایید.

  1. اگر آتش در داخل ماکروفر ايجاد شد، در آن را بسته نگهداريد، سيم را از برق بكشيد و به آتش‌نشاني زنگ بزنيد.
  2. هيچ‌گاه داخل سيستم را دستكاري نكنيد و سعي نكنيد خودتان آن را تعمير كنيد؛ چون ولتاژ بالاي آن ممكن است موجب مرگ شما شود.
  3. اگر ماکروفر شما خراب شده و فكر مي‌كنيد تشعشعات از كنار در آن نشت مي‌كند، از آن استفاده نكنيد و به مراكز تعمیر ماکروفر لوفرا اطلاع دهيد.
  4. درزهاي در را وارسي کنيد، آنها را تميز نگهداشته و مراقب باشيد که قفل دستگاه به خوبي عمل کند.
  5. اگر دستگاه مايکروفر اشکالي حتي جزئي، پيدا کرده است، آن را براي تعمير به متخصص بسپاريد و قبل از آن به هيچ وجه از آن استفاده نکنيد.
  1. در صورت بروز هر گونه مشکلی برای ماکروفرتان با مرکز تعمیرات ماکروفر لوفرا تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان برای تعمیر ماکروفر لوفرا شما اقدامات لازم را انجام دهند.

 

نمایندگی های مجاز ماکروفر مستر پلاس در سراسر تهران:

غرب تهران
نمایندگی های مجاز ماکروفر مستر پلاس در غرب تهران شامل مناطق کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر

شمال تهران
نمایندگی های مجاز ماکروفر مستر پلاس در شمال تهران شامل مناطق نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، جردن، اندرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی

شرق تهران
نمایندگی های مجاز ماکروفر مستر پلاس  در شرق تهران شامل مناطق تهرانپارس، نارمک، رسالت، مجیدیه، کرمان، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، افسریه، مسعودیه

جنوب تهران
نمایندگی های مجاز ماکروفر مستر پلاس  در جنوب تهران شامل مناطق انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر، خانی آباد، نازی آباد، خاوران، شهر ری

 

جهت تعمیر کردن ماکروفر مستر پلاس خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای و
هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

02177147330

02122737566

 [gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *