نمایندگی ماکروفر لامیرا

تعمیر ماکروفر لامیرا

تعمیر ماکروفر لامیرا ، نمایندگی ماکروفر لامیرا

تعمیر ماکروفر لامیرا را نباید به دست هر تعمیرکاری سپرد زیرا با تشخیص نا درست ایراد دستگاه آسیب بیشتری را به ماکروفر وارد کرده و باعپ هزینه های بیشتر رای شما عزیزان میشود، نمایندگی ماکروفر لامیرا در تهران با تکنسین های حرفه ای خود که دوره های آموزش تعمیر ماکروفر لامیرا را دیده اند و با علم روز و تکنولوژی آپدیت هستند و از همین رو ایراد دستگاه را به درستی تشخیص میدهند و با تجربه بالا خود در امر تعمیرات ماکروفر میتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن ایراد دستگاه شما را بر طرف سازند.

نمایندگی ماکروفر لامیرا

تعمیر ماکروفر لامیرا

لامیرا ساخت کشور ایتالیاست و تمامی تکنسین های نمایندگی ماکروفر لامیرا از علم و تکنولوژی روز این نمایندگی آشنا هستند و آپدیت و از همین رو جای هیچ گونه نگرانی از بابت تعمیر لوازم خانگی با برند لامیرا را نداشته باشید.

امروزه در بیشتر خانه ها بیشتر اداره ها از ماکروفر استفاده مبشود و میزان خرابی ماکروفر نسبت به قبل بیشتر شده و از این رو باید موارد ایمنی استفاده از آن را بدانیم و در صورت خرابی دستگاه به نمایندگی ماکروفر لامیرا مراجعه کنیم و یا به صورت آنلاین از طریق فرم انتهای صفحه ایراد دستگاه را شرح میدهید تا کارشناسان ما مشکل دستگاهتان را بررسی کنید.

برای اینکه ماکروفرتان دیرتر خراب شود و عمر ماکروفرتان بیشتر شود نیاز است که یک سری نکات ایمنی را رعایت کرده و طرز کار صحیح و استفاده درست از ماکروفر را بدانید و آنها را رعایت کنید تا مشکلی برای ماکروفرتان به وجود نیاید و یا اینکه دیرتر ماکروفرتان خراب شود و عمر ماکروفرتان بیشتر شود.

با رعایت کردن موارد زیر میتوانید عمر ماکروفر خود را بالا ببرید و نیاز خود را به متخصصین تعمیر ماکروفر لامیرا کم کنید.

نكات ايمني در استفاده از ماکروفر

– مواد سازنده پلاستيک که براي استفاده در مايکروفر توصيه نمي‌شوند، در صورت استفاده مي‌توانند به غذا نفوذ کنند.
– جابه‌جا کردن و در دست گرفتن ظروف و مواد غذايي که با اين اجاق‌ها داغ شده باشند، موجب سوختگي شديد خواهند شد.
– ممکن است مواد غذايي يا مايعاتي که به طور يکنواخت حرارت نديده باشند، منفجر شده و صدماتي چون سوختگي ايجاد کنند.
– حرارت دهي ناهماهنگ مي‌تواند موجب شود که ميکروارگانيسم‌ها در قسمت‌هايي از غذا از بين نرفته، توليد بيماري كنند.

  • لازم است يخ غذاهاي يخ زده را قبل از پخت كاملا آب كنيد.براي استريل كردن شيشه شير بچه يا ساير ظروف از ماکروفر استفاده نكنيد.
    قبل از مصرف غذاي آماده شده در ماکروفر آن را با قاشق هم بزنيد يا بگذاريد چند دقيقه بماند و سپس آن را بخوريد. به خصوص وقتي شيشه شير بچه را گرم مي‌كنيد، ممكن است سطح شيشه سرد به نظر برسد اما نقاط داغ در داخل شير، موجب سوختن دهان كودك شود. پس بهتر است قبل از استفاده، شيشه شير را محكم تكان دهيد تا گرما به‌طور يكنواخت پخش شود و حتما دماي شير را روي پوست دست خود امتحان كنيد.
    تنها از ظروف مناسب ماکروفر استفاده كنيد. 
  • از ظروف دربسته (كه در آن محكم چفت شده و چسبيده) استفاده نكنيد چون ممكن است بتركد. هيچ‌گاه مايعات قابل اشتعال را در اجاق گرم نكنيد، چون موجب احتراق يا انفجار مي‌شود.
  • اگر آتش در داخل اجاق ايجاد شد، در آن را بسته نگهداريد، سيم را از برق بكشيد و به آتش‌نشاني زنگ بزنيد.
  • هيچ‌گاه داخل سيستم را دستكاري نكنيد و سعي نكنيد خودتان آن را تعمير كنيد؛ چون ولتاژ بالاي آن ممكن است موجب مرگ شما شود.
  • اگر اجاق شما خراب شده و فكر مي‌كنيد تشعشعات از كنار در آن نشت مي‌كند، از آن استفاده نكنيد و به مراكز مربوطه اطلاع دهيد.
  • درزهاي در را وارسي کنيد، آنها را تميز نگهداشته و مراقب باشيد که قفل دستگاه به خوبي عمل کند.
  • اگر دستگاه ماکروفر اشکالي حتي جزئي، پيدا کرده است، آن را براي تعمير به متخصص بسپاريد و قبل از آن به هيچ وجه از اجاق استفاده نکنيد.
  • هرگز موادي چون کيسه فريزر، کيسه نايلون، روزنامه يا فويل آلومينيوم را داخل ماکروفر قرار ندهيد.
نمایندگی ماکروفر لامیرا

نمایندگی ماکروفر لامیرا

از پخته شدن هر نوع گوشت خام، اعم از قرمز يا سفيد اطمينان حاصل کنيد، پس از پايان پخت، بگذاريد غذا چند دقيقه داخل دستگاه بماند تا حرارت خود را به طور يکنواخت از دست بدهد.
يکي از مواردي که هنگام استفاده از اجاق ماکروفر مي‌تواند واقعا اتفاق بيفتد، انفجار ظروف محتوي مايعات است. گاهي گرم کردن آب و مايعات ديگر در اين اجاق‌ها موجب مي‌شود که مايع مورد نظر، بدون اينکه بجوشد، به دمايي بالاتر از نقطه جوش خود برسد. اگر اين مايع داغ، داخل ظرف حرکت کند در اثر به‌هم زدن يا تکان خوردن مي‌تواند موجب انفجار ظرف و مجروح شدن شخص شود. براي جلوگيري از چنين واقعه و خطرات مشابه به توصيه‌هاي زير عمل کنيد:
– پودر قهوه، کاکائو، چاي کيسه‌اي و مانند آن را قبل از قراردادن آب در اجاق، داخل ليوان قرار دهيد.
– مايعات را هميشه قبل از حرارت دادن به‌هم بزنيد.
– مواد غذايي را به مدت طولاني نپزيد.

ویژگی مرکر تعمیر ماکروفر لامیرا

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته

تخصص و تجربه بالا متخصصین

استفاده از قطعات اورجینال

سرویس دهی در محل مورد نظر شما

مدت زمان کوتاه تعمیر ماکروفر لامیرا

هزینه مصوب تعمیر ماکروفر لامیرا

مشکلات متداول اکثر ماکروفر ها

  • جرقه زدن ماکروفر
  • باز نشدن درب ماکروفر
  • قفل شدن درب
  • خراب شدن دکمه های ماکروفر
  • داغ شدن بیش از حد
  • سر و صدای بیش از حد
  • سوختن لامپ ماکروفر
  • کنده شدن دستگیره درب ماکروفر
  • دود کردن ماکروفر

در صورت بروز چنین مشکلاتی میتوانید با نمایندگی ماکروفر لامیرا در تماس باشید تا تکنسین تعمیر ماکروفر لامیرا را برای تعمیرات تخصصی ماکروفرتان به محل اعزام نمایید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی ماکروفرتان ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینوایند.

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *