تعمیر ماکروفر سامسونگ

تعمیر ماکروفر سامسونگ

تعمیر ماکروفر سامسونگ ، تعمیرات ماکروفر سامسونگ

تعمیر ماکروفر سامسونگ در نمایندگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ به صورت حرفه ای انجام میشود و زیر نظر متخصصین نمایندگی سامسونگ که در نمایندگی دوره های تعمیرات ماکروفر را دیده اند انجام میشود .

تعمیر ماکروفر سامسونگ

تعمیرات ماکروفر سامسونگ

جلوگیری از آتش سوزی در نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ

فویل های آلمینیومی

این نکته را حتما می دانید که وسایل آهنی را اصلا نباید در ماکروفر قرار دهید و این امر در مورد فویل های آلمینیومی نازک نیز برقرار است. فویل های نازک سریعا داغ می شوند ممکن است بر اثر افزایش دمای زیاد آتش گرفته و حتی باعث آتش سوزی خانه شما نیز بشود.

ظروف چینی

یکی از نکاتی که کمتر رعایت می شود در مورد ظروف چینی است. برخی از این ظروف رگه هایی از آهن در داخل رنگ و یا جنس آن وجود دارد و بعد از برخورد با امواج جرقه می زنند. در این حالت شاید جرقه ها باعث آتش سوزی شوند و یا حتی ظرف شما بشکند.

میوه و سبزی

از قرار دادن هر گونه میوه و سبزی در داخل ماکروفر جدا خودداری کنید. این امر در کنار آن که می تواند باعث سمی شدن و از بین رفتن خواص میوه و سبزی ها شود، مشکلات دیگری نیز به وجود می آورد. برخی از میوه ها به امواج حساس هستند و ممکن است از داخل منفجر شوند همچنین سبزی ها نیز امکان دارد آتش بگیرند.

تخم مرغ

اگر وقت کم دارید و می خواهید یک تخم مرغ را درست کنید حتما از اجاق گاز استفاده کنید و آن را در ماکروفر قرار ندهید. تخم مرغ دارای پروتئین بسیار زیادی است و یک پوست سخت نیز بر روی آن قرار دارد. قرار دادن تخم مرغ زیر امواج باعث انفجار آن و یا حتی از کار افتادن دستگاه شما شود.

پلاستیک

یکی دیگر از موادی که نباید در ماکروفر قرار دهید پلاستیک است چرا که بعد از برخورد با امواج ممکن است سمومی را وارد غذا کند. قبل از اینکه ظرف را در دستگاه قرار دهید روی آن را بخوانید تا مطمئن شوید که قابلیت استفاده در ماکروفر را داشته باشد. برخی از ظروف غیر استاندارد بعد از گرم شدن آب می شوند و این میتواند برای غذا شما بسیار مضر باشد همچنین ظرف شما نیز بی استفاده می شود.

از مواد بسته‌بندی مواد غذایی در ماکروفر دوری کنید، برخی غذاهای منجمد شده که قرار است با مواد بسته‌بندی مواد غذایی در داخل ماکروفر قرار بگیرند باعث ایجاد مشکل می شوند. هرگز آن‌ها را در ماکروفر گرم نکنید. این یک ریسک بسیار بالا برای ایجاد آتش‌سوزی است .

تعمیر ماکروفر سامسونگ

تعمیرات ماکروفر سامسونگ

عیب یابی ماکروفر سامسونگ
چرا ماکروفر خراب شده است ؟ چرا ماکروفر کار نمیکند ؟ برای آموزش تعمیرات ماکروفر سامسونگ چه باید کرد ؟
• لامپ ماکروفر کار نمی کند.
• دلیل اول: ممکن است خود لامپ سوخته باشد. قبل از تعویض قطعات دیگر ، لامپ را تعویض کنید.
• دلیل دوم: سیم ها، سوکت ها، و لامپ را بررسی کنید. اگر این قطعات مشکلی نداشتند، با مولتی متر برد کنترل را چک کنید تا مطمئن شوید که به سوکت های لامپ ولتاژ درستی می فرستد. اکر برد کنترل ولتاژ کافی به سوکت لامپ نمی رساند، آن را تعویض کنید.
• دلیل سوم: اگر بعد از تعویض لامپ همچنان مشکل وجود داشت، با مولتی متر سوکت ها را از نظر پیوستگی چک کنید و اگر پیوستگی نداشتند، آن ها را تعویض کنید.
• ماکروفر بعد از چند ثانیه خاموش می شود.
• دلیل اول: کلید در ممکن است بلافاصله از کار بیفتد. کلیدهای در را از نظر وجود علائم داغ شدگی بیش از حد، خم شدن و یا سوختگی چک کنید. اگر این علائم را مشاهده نکردید، با استفاده از مولتی متر کلید را از نظر پیوستگی چک کنید. اگر کلید دارای ایراد ظاهری و یا عدم پیوستگی بود، آن را تعویض کنید.
• دلیل دوم: برد کنترل معمولا به اشتباه منبع خرابی شناسایی می شود. ابتدا قطعات محتمل دیگر مانند کلید در را بررسی کنید و سپس اگر همه اجزا درست کار می کردند، برد کنترل را تعویض کنید.
• دلیل سوم: برای تشخیص اینکه صفحه لمسی و یا پنل کنترل خراب هستند، همه دکمه های روی پنل کنترل را فشار دهید. اگر بعضی از دکمه ها درست کار کردند و بقیه نه، صفحه لمسی و پنل کنترل را تعویض کنید.
• صفحه نمایش ماکروفر کار نمی کند.
دلیل: اگر صفحه نمایش به صورت مقطعی از کار می افتد، برد نمایشگر محتمل ترین دلیل این مشکل می تواند باشد. اما اگر صفحه نمایشگر اصلا کار نمی کند، برد کنترل و یا برد نمایشگر ممکن است خراب باشند.
چیزهایی که نیاز دارید در مورد ماکروفر بدانید.

در صورت بروز چنین مشکلاتی برای ماکروفر شما  میتوانید با مرکز تعمیرات ماکروفر سامسونگ تماس بگیرید و درخواست تعمیرکار بکنید تا در کوتاه ترین زمان برای تعمیر ماکروفر سامسونگ شما به محل مورد نظرتان اعزام شوند و با هزینه های متعارف انحادیه ماکروفر شما را تعمیر کنید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی ماکروفر حود کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاه شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر ماکروفر سامسونگ به محل مورد نظر اعزام میکنند.

02122737566

02144287993

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

1 thoughts on “تعمیر ماکروفر سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *