تعمیر ماکروفر بوتان

تعمیر ماکروفر بوتان در نارمک

تعمیر ماکروفر بوتان در نارمک ، نمایندگی ماکروفر بوتان در نارمک

برای تعمیر ماکروفر بوتان در نارمک بهتر است از متخصصین نمایندگی ماکروفر بوتان در نارمک بهره ببرید و از تعمیرکاران غیر حرفه ای کمک نگیرید چون باعث آسیب زدن به دستگاه شما میشوند و هزینه های زیادی را اید متحمل تعمیرات ماکروفر خود شوید.

برای اینکه هر چه دیرتر به متخصصین مرکز تعمیر ماکروفر بوتان در نارمک نیازمند شوید بهتر است بعد از خرید ماکروفر نکات ایمنی استفاده از آن و روش های صحیح استقاده از ماکروفر را بیاموزید تا عمر ماکروفر خود را بیشتر کرده و نیاز خود را به نمایندگی ماکروفر بوتان در نارمک کاهش دهید.

تعمیر ماکروفر بوتان در نارمک

تعمیر ماکروفر بوتان در نارمک

در ادامه به برخی از موارد مهم و کاربردی که باید آنها را رعایت کنید تا دیرتر نیازمند تعمیر ماکروفرتان شوید اشاره میکنیم.

نکات استفاده از ماکروفر بوتان 
  • ماکروفر را خالی روشن نکنید

ماکروفر را بدون قرار دادن مواد غذایی در داخل آن روشن نکنید این کار موجب می شود تا انرژی ماکروفر توسط ماده ای جذب نشود و موجب داغی بیش از حد قطعات داخلی شود و شما نیاز به تعمیر ماکروفر پیدا کنید.

  • درب دستگاه را آرام ببنید

درب ماکروفر دارای مکانیسمی است که دارای سه سوییچ است . این مکانیسم با محکم بستن درب ماکروفر دچار مشکل می شود و شما احتیاج به تعمیر ماکروفر پیدا می کنید.

 استفاده از محافظ برق

  • از یک محافظ برق برای اتصال ماکروفر به برق استفاده کنید زیرا نوسانات برق موجب خسارات جبران ناپذیری به ماکروفر شما شده و هزینه تعمیر ماکروفر را گردن شما می اندازد.
  • آب را در ماکروفر به جوش نیاوردید

آب جوش خود را در کتری درست کنید و از درست کردن آن در ماکروفر خودداری کنید . این کار باعث میشود آب به وضعیتی به نام فراگرم شدن برسد یعنی آب داغتر از دمای خوش خود می شود اما به جوش نمی آید و موجب سوختگی خود شما و اطرافیان می شود.

  • تمیز نگه داشتن داخل دستگاه

بهتر از از ماکروفرهای درون استیل استفاده کنید که تمیز کردن داخل آن آسان باشد. بهتر است اجاره ندهید تا هیج ماده غذایی به داخل دیواره های ماکروفر باقی بماند زیرا با جذب انرژی دستگاه سوخته می شود و موجب آسیب رساندن و در نتیجه تعمیر ماکروفر شما می شود.

  • استفاده از ظروف مخصوص

از ظروف مخصوص ماکروفر استفاده کنید و به هیچ عنوان از ظروف شیشه ای و یا ظروفی که دارای قطعات فلزی هستند استفاده نکنید. هرگز از فویل آلومینیومی حتی تکه ای کوچک هم استفاده نکنید.

  • استفاده از صفحه گردان

بهتر است از صفحه گردان ماکروفر برای پخت استفاده کنید تا حرارت بصورت یکنواخت به ماده غذایی برسد.

  • تست اشعه

بهتر تست اشعه خود را به مراکز معتبر تعمیر ماکروفر بسپارید تا با دستگاه های مخصوص خود از نشتی اشعه جلوگیری کنند و مقدار آن را در حد استاندارد بین المللی نگه دارند .در هنگام استفاده ار ماکروفر فاصله مناسب را از دستگاه حفظ کنید.

  • استفاده از تعمیرکار ماکروفر

اگر لامپ ماکروفر شما شکست تعویض آن را بدست تعمیر کار ماکروفر متخصص بسپارید زیرا این لامپ ها حاوی بریلیوم است.

  • قرار ندادن مواد فلزی در داخل دستگاه

از قرار دادن قاشق ، چنگال ، ظروف آلومینیومی و هر قطعه فلزی دیگر در داخل ماکروفر جدا خودداری کنید چون این کار باعث جرقه زدن ماکروفر و خرابی آن شده و در شرایط بدتر موجب آتش سوزی می شود و هزینه تعمیر ماکروفر را برای شما ایجاد می کند.

نمایندگی ماکروفر بوتان در نارمک

تعمیر ماکروفر بوتان در نارمک

مراحل پاک کردن چربی های داخل ماکروفر بوتان

در قدم اول برای این کار به یک لیمو ترش بزرگ و کاسه مخصوص ماکروفر محتوی ۱.۴ پیمانه آب، نیاز دارید.

*سپس باید لیمو را از وسط نصف کنید و آب هر دو تکه را در آب درون کاسه بریزید.

*در ادامه کاسه مخصوص ماکروفر را که شامل آب و آب لیمو است در ماکروفر بگذارید و به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه مایکروفر را روشن کنید و اجازه دهید بخار آب و آب لیمو کارش را انجام دهد.

*حال کاسه را از ماکروفر خارج کرده و با پارچه یا حوله نرم و تمیزی دیواره های ماکروفر را به راحتی جرم زدایی کنید.

تعمیر ماکروفر بوتان در نارمک ، توسط تعمیر کاران نمایندگی ماکروفر بوتان در نارمک انجام می پذیرد. لازم به ذکر است که هومیکسو  به عنوان یکی از نمایندگی های تعمیرات ماکروفر بوتان در نارمک ، توانسته تا به امروز رضایت خیلی از مصرف کنندگان ماکروفر بوتان را به دست آورد. هم چنین در کلیه مناطق تهران اعم از شمال، جنوب، شرق و غرب، نمایندگی فعال دارد که از تعمیر کاران ماهر و دوره دیده برای اداره و خدمات رسانی به مصرف کنندگان ماکروفر بوتان کمک گرفته است.

نمایندگی ماکروفر بوتان در نارمک

نمایندگی ماکروفر بوتان در نارمک در محل و منزل، به عنوان یکی از مزایای استفاده از خدمات نمایندگی ماکروفر بوتان در نارمک به شمار می آید. چرا که دیگر نیازی نیست که وقت و هزینه خود را صرف رفت و آمد به مرکز تعمیر ماکروفر بوتان در نارمک کنید و تنها با یک تماس می توانید از تعمیرکار بخواهید که در محل و منزل شما حضور پیدا کند.

در صورت نیاز به تعمیر کار میتوانید با شماره های مرکز تعمیرات تماس گرفته و یا به صورت آنلاین درخواست تعمیر کار مجرب بکنید برای تعمیرات اجاق گاز اخوان خود:

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر اجاق گاز شما به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

021-77114767

021-77147330

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *