تعمیر لباسشویی مرسی

تعمیر لباسشویی مرسی

تعمیر لباسشویی مرسی و تعمیرات لباسشویی مرسی

تعمیر لباسشویی مرسی که یکی از خدمات مهم و تخصصی می باشد شرکت هومیکسو برای تعمیرات لباسشویی مرسی بسیاری از کارشناسان باتجربه و تخصصی در زمینه تعمیر لباسشویی مرسی دارد لذا با خیالی آسوده و راحت می توان این کار را به شرکت هومیکسو بسپارید.

کیفیت خدمات در تعمیرات لباسشویی مرسی همان چیزی است که مشتریان به آن نیاز دارند و از این رو سطح خدمات این مرکز برای تعمیرات لباسشویی مرسی کاملا به روز و بالا خواهد بود.

اهمیت استفاده از خدمات متنوع هر مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی مرسی سبب شده تا در ادامه به معرفی خدمات متعدد و با کیفیت این مرکز در زمینه تعمیر تخصصی لباسشویی مرسی خواهیم پرداخت.

تعمیر لباسشویی مرسی

تعمیر لباسشویی مرسی

 

خدمات تخصصی تعمیر تخصصی لباسشویی مرسی

برای تعمیرات لباسشویی مرسی ابتدا بهتر است مطمئن گردید که این خدمات توسط این مرکز نیز ارائه می شود. ارائه خدمات تخصصی تعمیرات لباسشویی مرسی کمک می کند تا میزان سرعت ارائه خدمات افزایش یابد و از طرفی بتوان سریع تر هماهنگی های لازم برای دریافت خدمات را انجام داد. خدماتی که برای تعمیر لباسشویی مرسی انجام می شود به صورت کلی در چند بخش مجزا بوده و بسته به نوع مشکلی که در ماشین لباسشویی وجود دارد، تفاوت می کند.

ابتدا باید مطمئن گردید که خدمات تخصصی کارشناسان برای تعمیر تخصصی لباسشویی مرسی در زمینه ماشین لباسشویی نیز باشد. ماشین لباسشویی از جمله دستگاه هایی است که می بایست به صورت تخصصی تعمیر شود و تعمیر کاران محلی در این زمینه تجربه و مهارت کافی را ندارند. از این رو استفاده از متخصصین و کارشناسان آموزش دیده و مجرب یکی از مهم ترین مواردی است که در این مرکز به آن توجه شده و اغلب مردم نیز به این خدمات نیازمندند. با وجود متخصصان و تعمیر کاران با تجربه نگرانی های کمتری برای مشتریان ایجاد می شود.

ماشین لباسشویی مرسی روشن نمی شود و از کار افتاده است :

در این مواقع ممکن است مشکل از فعال نبودن سوئیچ عدم تعادل دستگاه باشد که به علت عدم توازن بار بوجود می آید، برای رفع مشکل لباس ها را یکنواخت داخل ماشین لباسشویی قرار دهید و لباس ها را پخش کنید، و مجددا دستگاه را راه اندازی کنید، اگر مشکل برطرف نشد ممکن است ایراد از برد دستگاه و یا تایمر الکترونیکی ماشین لباسشویی باشد،که این کار تخصصی میباشد باید در این جور مواقع با شرکت تک ریپیر که دارای تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیر میباشند تماس حاصل فرمایید تا در زمان معین شده توسط خود مشتری به رفع مشکل لباسشویی مرسی شما بپردازند.

لرزش بیش‌ از اندازه ماشین لباسشویی مرسی:

معولا لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی به علت تراز نبودن دستگاه پیش می آید، و یا ممکن است دستگاه بروی سطح نامناسبی قرار گرفته باشد، همچنین ممکن است به علت ساییده گی نوارهای لرزش گیر داخلی هم این مشکل ایجاد شود، این مشکل جزئی در صورت برطرف نشدن میتواند صدمات جدی و بیشتری به ماشین لباسشویی شما وارد کند

آب ماشین لباسشویی مرسی به درستی تخلیه نمی شود:

وقتی این مشکل پیش می آید، که پمپ تخلیه شما معیوب شده و یا تسمه دستگاه پاره شده باشد، حتی ممکن است شلنگ تخلیه دستگاه مسدود شده باشد که آب باقی مانده در ماشین لباسشویی را تخلیه نمیکند..

نقص فنی موجود در لباسشویی مرسی:

  1. با چرخش ولوم تایمر ماشین لباسشویی کار نمی کند.
  2. آب به داخل  ماشین لباسشویی وارد نمی شود.
  3. خوب آبگیری نکردن ماشین لباسشویی
  4. لباسشویی آبگیری را به اتمام رسانده اما عملیات بعدی را انجام نمی دهد.
  5. ماشین لباسشویی خاموش است یا با باز شدن شیر آب عمل آبگیری قطع نمی شود.
  6. نشتی آب از ماشین لباسشویی
  7. ماشین لباسشویی مرتبا در حال آبگیری است و عمل آبگیری قطع نمی کند.
  8. هیتر ماشین لباسشویی آب را گرم نمی کند.
  9. ماشین لباسشویی آبگیری کرده اما موتور شستشو کار نمی کند.
  10. لباسشویی عمل شستشو را انجام می دهد اما آب گثیف تخلیه نمی شود.
  11. کار نکردن دور تند یا خشک کن ماشین لباسشویی
  12. بدنه لباسشویی برق دارد
  13. خاموش شدن ماشین لباسشویی حین کار کردن
  14. حل نشدن پودر ماشین لباسشویی
  15. سوختن برد ماشین لباسشویی
  16. نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی

و…

تعمیرات لباسشویی مرسی

تعمیرات لباسشویی مرسی

توجه:

در صورت بروز هر گونه نقص فنی کلی جزئی با نمایندگی های مجاز شرکت تک ریپیر در سراسر تهران که دارای تکنسین های متخصص در زمینه تعمیر لباسشویی مرسی تخصص دارند در کوتاه ترین زمان ممکن و در کمترین هزینه به مشکل دستگاه شما می پردازند.

در صورت خرابی قطعه در لباسشویی مرسی مشکلاتی را به وجود می آورد که نیاز به تعویض قطعه شامل:

  1. تسمه ها
  2. تایمر
  3. پمپ تخلیه
  4. لاستیک دور درب
  5. دمپر
  6. قفل درب و مجموعه درب لباسشویی
  7. پمپ تخلیه

و …

نمایندگی های مجاز لباسشویی مرسی در سراسر تهران:

غرب تهران

نمایندگی های مجاز لباسشویی مرسی در غرب تهران شامل مناطق کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر

شمال تهران

نمایندگی های مجاز لباسشویی مرسی در شمال تهران شامل مناطق نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، جردن، اندرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی

شرق تهران

نمایندگی های مجاز لباسشویی مرسی در شرق تهران شامل مناطق تهرانپارس، نارمک، رسالت، مجیدیه، کرمان، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، افسریه، مسعودیه

جنوب تهران

نمایندگی های مجاز لباسشویی مرسی در جنوب تهران شامل مناطق انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر، خانی آباد، نازی آباد، خاوران، شهر ری

 

با پر کردن فرم زیر و یا تماس با شماره های شرکت میتوانید از مشاوره رایگان بهره ببرید و یا اینکه با شرح خرابی دستگاه مورد نظر خود کارشناسان ما بررسی مشکل دستگاه شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر به منزل شما اعزام نمایند:
02177147330
02122737566
[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *