نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو

تعمیر لباسشویی دوو

تعمیر لباسشویی دوو ، تعمیرات ماشین لباسشویی دوو

تعمیر لباسشویی دوو از تخصصی ترین تعمیرات محسوب میشود با پیشرفته تر شدن علم تکنولوژی در این عرصه تعمیرات ماشین لباسشویی دوو هم باید زیر نظر متخصصین با تجربه و دوره دیده انجام شود.متخصصین ما با دوره هایی که به صورت تخصصی میبیند با پیشرفت قطغات و تکنولوژی به کار رفته در لباسشویی دوو آشنا میشوند و مدت زمانی که هم برای تعمیر هم عیب یابی دستگاه میگذارند با دیگر تعمیر کاران متفاوت خواهد بود.امروزه بسیاری از مردم به دلیل مشکلات زیادی که با آن مواجه هستند و دنبال مشعله های زیادی را به وجود می آورد به همین خاطر شرکت هومیکسو به خاطر ارائه خدمات برای تعمیرات لباسشویی دوو باعث شده این مرکز مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

در واقع نوع خدمات ارائه شده برای تعمیرات ماشین لباسشویی دوو از دغدغه های ذهنی مشتریان کاسته و طرفداری زیادی را به خود اختصاص داده  است. از جمله مواردی که باعث شده تا مشتریان استقبال بی نظیری از تعمیر لباسشویی دوو داشته باشند، ارائه خدمات اختصاصی به هر مشتری می باشد. این راهکار باعث شده تا اعتماد ساده تر گردد و از طرفی مشتریان بهتر بتوانند نیاز های خود را برطرف نمایند. اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می شود که افراد زمان کافی برای رفع نیاز خود به روش های سنتی نداشته باشند. در ادامه خدمات تعمیر لباسشویی دوو بیان شده است.

تعمیرات ماشین لباسشویی دوو

تعمیر لباسشویی دوو

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی خود را از نمایندگی مجاز دوو خریداری کنید و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشد و در صورتی که با خرابی مواجه شد با تعمیرگاه مجاز دوو در نمایندگی های مجاز ما در سراسر تهران تماس بگیرید که این خرابی ها شامل:

بدنه لباسشویی برق دارد.

درب لباسشویی باز نمی شود.

دیگ لباسشویی نمی چرخد.

لاستیک درب لباسشویی خراب است.

تسمه لباسشویی خراب شده است.

کار نکردن کلیدهای لباسشویی

صدای زیاد و لرزش لباسشویی

بسته نشدن درب لباسشویی

باز نشدن در لباسشویی

آبگیری خوب نکردن  لباسها

آبگیری لباسها تمام شده ولی عملیات بعدی را انجام نمیدهد.

ریختن آب دیگ لباسشویی در حین کار

گرم نشدن آب لباسشویی یا به جوش آمدن آب لباسشویی

عمل نکردن دور خشک کن لباسشویی

تعمیر لباسشویی دوو

تعمیرات لباسشویی دوو

خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو

ارائه خدمات در منزل مشتریان

درصورت مشکل به نمایندگی های تعمیر لباسشویی دوو  برای رفع مشکل با تعمیرکاران مجرب ما تماس گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن اعزام میشوند و در این صورت میتوانید کیفیت خدمات را در نزدیک مشاهد کنید.

استفاده از قطعات اصلی برای تعمیر لباسشویی دوو

در مواقعی که تعمیرکار تشخیص داد که لباسشویی شما نیاز به تعویض قطعه دارد نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو از قطعات اورجینال استفاده میکند زیرا قطعات تقلبی از عمر لوازم خانگی  شما کم میکند و اینکه تمامی قطعاتی که برای تعمیر استفاده میشود اصل خواهد بود چون ما زیر نظر نمایندگی اصلی دوو هستیم.و قطعات از نمایندگی تامین میشود.

ارائه مشاور رایگان به مشتریان

تمامی عیب هایی که برای لوازم خانگی  شما رخ میدهد حتما به این منظور نیست که نیاز به تعمیرات دارد چون ممکن است برای لباسشویی شما یک مشکل جزئی پیش آمده باشد که با تماس به نمایندگی لباسشویی همکاران تخصصی و مجرب دوره دیده ما در زمینه تعمیر بدون هیچ هزینه ای راهنمایی میکنند.

هزینه منصفانه تعمیرات

هزینه هایی که برای تعمیرات لباسشویی دوو دریافت میشود به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما مرتبط است.اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت شرکت و نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو  است.

حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و در صورت تمایل شما و رضایت شما تعمیر کاران ما به محل اعزام میشوند.

تعمیرات لوازم خانگی شما در محل

دیگر نگران حمل و نقل لوازم خانگی خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه یا نمایندگی نباشید. ما سرویس کار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد.

سرویس دهی در تمامی روز های هفته

سرویس کاران ما در تمامی روزهای هفته آماده ارائه خدمات به ساکنین تهرانی میباشند چون اکثرا تمامی افراد به سرکار میروند و کمتر در ساعات اداری منزل هستند در روزهای تعطیل و حتی جمعه ها اماده ارائه خدمات تعمیر لباسشویی دوو به شما عزیزان هستند.

تخصص و تجربه بالای تعمیرکاران

تعمیر کاران شرکت  هومیکسو با آموزش هایی که در نمایندگی دوو به صورت مرتب میبینند از اطلاعات به روز دستگاه ها آگاه هستند و مهارت خود را بیشتر از پیش بالا میرند.

تمامی تکنسین های نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند دوو و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی دوو آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز آنها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست آنها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.و کارایی همان زمانی که لباسشویی را خریداری کرده بودید را داشته باشید.

الویت تعمیر قطعات و نه تعویض آن

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو تعمیر کاران خود را طوری مکلف کرده تا در صورت خرابی دستگاه قطعه معیوب را تعمیر کنند مگر اینکه قطعه مورد نظر شما سوخته باشد و دیگر کاری نتوان کرد ، امروزه با کمبود قطعات اورجینال و قیمت های بالای آن به دلیل تحریم کشورمان بهترین حرکت تعمیرات قطعات هست.

مراحل ثبت سفارش تعمیرات لباسشویی دوو  در مرکز هومیکسو

مرحله اول

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیر لباسشویی دوو خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

مرحله دوم

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

مرحله سوم

تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

مرحله چهارم

بعد از انجام کار و دریافت فاکتور کتبی، میتوانید هزینه را به تعمیرکار و یا به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه مورد نظر خود کارشناسان ما با بررسی مشکل ماشین لباسشویی شما تکنسین مربوطه را به محل مورد نظر شما اعزام مینمایند:

02177114767

02188592650

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *