تعمیر لباسشویی آبسال

تعمیر لباسشویی آبسال در اندرزگو

تعمیر لباسشویی آبسال در اندرزگو

 

تعمیر لباسشویی آبسال در اندرزگو

تعمیر لباسشویی آبسال در اندرزگو توسط متخصص

تعمیر لباسشویی آبسال در اندرزگو توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اندرزگو هومیکسو در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت ارائه می شود.

هر چند که ماشین لباسشویی های مدرن می توانند چندین سال کار کنند، اما برخی قسمت های آن ها به تعمیر و نگهداری منظم احتیاج دارد یعنی به تعمیر لباسشویی آبسال نیاز پیدا خواهید کرد. زیرا ممکن است تسمه ها و شیلنگ ها تا زمانی که خراب شوند نادیده گرفته شوند و یا فیلترهای آب سخت آن قدر کار کنند که املاح آب باعث انسداد آن ها شود.

اگر نمی خواهید خودتان این قطعات را بررسی کنید، از یک تعمیرکار لباسشویی بخواهید سالی یک بار این کار را برای شما انجام دهد. همچنین دقت کنید اگر ماشین لباسشویی در جایی که دمای پایینی دارد، قرار بگیرد، در فصل سرما شیلنگ ها را از شیر آب جدا کرده و آب موجود در آن ها را تخلیه کنید تا یخ نزند.

خدمات پس از فروش آبسال

برای سرویس لباسشوی، نیاز دارید تا قطعات ماشین لباسشویی را بشناسید و بعد به رفع عیب آن بپردازید، استفاده از شوینده ی جرم گیر مناسب برای لباسشویی راهی بسیارعالی برای جلوگیری از نیاز پیدا کردن ماشین لباسشویی به سرویس و تعمیر می باشد.

مجموعه ی هومیکسو بعد از اینکه از چندین مشتری بابت شوینده ی لباسشویی پرسش کرده به این نتیجه رسیده که مردم برای استفاده از شوینده ی لباسشویی ( نرم کننده، خوشبوکننده، شوینده و ضد لک )، تمام این شوینده ها را به صورت جدا فراهم کرده و از کیفیت آنها نیز راضی نمی باشند. تیم هومیکسو به شما پیشنهاد میکند که از مواد شوینده ای استفاده کنید که همه ی این ویژگی ها را داشته باشد تا کیفیت شستشوی لباس ها بالاتر رود.

نمایندگی آبسال شرق تهران

مشتریانی که بعد از خرید لباسشویی آبسال به دنبال نمایندگی آبسال در شرق تهران هستند می توانند این خدمات را در نمایندگی تعمیر آبسال در شرق تهران دریافت کنند.

اغلب افراد توانایی تعمیر و نصب لوازم خانگی را ندارند و این امر به دلیل وجود فناوری های مختلف و جدید در این وسایل است.

به همین خاطر اغلب افراد بعد از خرید نیاز به خدمات نمایندگی آبسال در شرق تهران پیدا می کنند.

همچنین دریافت ضمانت نامه از نمایندگی آبسال شرق تهران اهمیت زیادی دارد و باید بعد از نصب از کارشناسان این مرکز دریافت شود.

شاید مهم ترین قسمت خرید، نصب لباسشویی آبسال توسط کارشناسان است. افراد متخصصی که می توانند بعد از خرید به کمک مشتریان آمده و مشکلات آن ها را در حین نصب لباسشویی رفع کنند.

نمایندگی آبسال شرق تهران امکان  تعمیر لباسشویی آبسال در منزل را برای مشتریان فراهم کرده است.

این خدمات در نمایندگی آبسال در شرق تهران مرسوم است و از بروز مشکلات افراد جلوگیری کرده و درصدد رفع آن بر می آیند. خدمات نصب تنها بخشی از خدمات منحصر به فرد نمایندگی های تعمیر لباسشویی آبسال در تهران می باشد.

خدمات تعمیر لباسشویی آبسال در سر تا سر نقاط تهران ارائه می شود، و افراد می توانند به آسانی این خدمات را در هر نقطه اعم از شرق و غرب تهران و یا شمال و جنوب تهران دریافت کنند.

آموزش تعمیر لباسشویی آبسال

به منظور تعمیر لباسشویی آبسال در اندرزگو، تیم هومیکسو که نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در اندرزگو می باشد در ادامه نکاتی را بیان می کند:

علت تکان خوردن ماشین لباسشویی

اگر علت لرزش ماشین لباسشویی آبسال به دلیل اشکال در تراز بودن آن نباشد، معمولاً به دلیل مشکلات فنی در یکی از قطعات ماشین لباسشویی می‌باشد. این قطعات عبارتند از:

  • وزنه‌های بالانس کردن ماشین لباسشویی

برای بالانس بودن ماشین لباسشویی وزنه‌هایی وجود دارد که جدا شدن این وزنه ‌ها یکی از موارد علت لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی است. شما هنگام لرزش ماشین لباسشویی باید این وزنه‌ها را بررسی کنید و در صورت جدا شدن، آنها را در جایگاه خود قرار دهید.

  • خراب شدن قطعات موجود در مخزن

در مخزن ماشین‌های لباسشویی قطعاتی وجود دارد که بوجود آمدن مشکل در آن قطعات باعث لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی می‌شود. برای مثال یکی از قطعات موجود در مخزن، بلبرینگ است که ایجاد مشکل در آن ‌یکی از عوامل لرزیدن لباسشویی آبسال است.

  • خراب شدن فلکه آبکشی در ماشین لباسشویی

فلکه ی آبکشی در لباسشویی که به آن قطعه ی فولی هم گفته می‌شود، قطعه‌ ای در لباسشویی آبسال می باشد که خراب شدن آن ‌یکی از دلایل تکان خوردن ماشین لباسشویی آبسال می‌باشد.

  • ایجاد مشکل در قطعه تاخو

تاخو قطعه‌ای در ماشین لباسشویی است که جریان برق درون دستگاه را تنظیم می کند و خراب شدن آن باعث بهم خوردن تنظیمات جریان برق و لرزش ماشین لباسشویی می‌ شود.

علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی

 

 

جمع شدن آب در ماشین لباسشویی های خاموش و یا روشن و نیز تخلیه نشدن آب درون لباسشویی یکی از مشکلات رایج این دستگاه است. در ادامه  به بررسی این مشکل پرداخته و علت های احتمالی را بیان می کنیم. برخی از این موارد می تواند توسط خود شما بررسی و کنترل شود و بقیه ی موارد به دلیل پیچیده بودن، به تخصص تعمیرکار ماهر نیازمند است.

در صورتی که جهت برطرف کردن مشکل ماشین لباسشویی خود نیاز به کمک تعمیرکار حرفه ای و باتجربه دارید، با شماره تماس مرکز نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در اندرزگو تماس حاصل کنید.

  1. خرابی پمپ تخلیه، رایج ترین دلیل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی و تخلیه نشدن آن است.
  2. خرابی تایمر یا شیر برقی
  3. دلیل دیگر جمع شدن آب در لباسشویی و تخلیه نشدن آن، انسداد و گرفتگی محل خروجی آب است. انسداد و گرفتگی می تواند در شیلنگ تخلیه ی لباسشویی، لوله فاضلاب، فیلتر تخلیه ی دستگاه و… اتفاق بیفتد.

رفع عیب ماشین لباسشویی

قبل از اینکه به رفع عیب ماشین لباسشویی بپردازیم لازم است که به مواردی اشاره کنیم که کمتر به تعمیر لباسشویی آبسال در اندرزگو نیازمند شوید :

  • از شوینده ی فابریک برای شستشوی لباس ها در لباسشویی استفاده کنید .
  • فقط از یک شوینده که همه ی ویژگی های مناسب را دارد استفاده کنید .
  • استفاده از شوینده های مختلف باعث جرم گرفتن قطعات میشود و نیاز به جرم گیری پیدا می کند.
  • سختی آب منطقه ی شما باعث می شود که قطعات لباسشویی شما جرم و رسوب بگیرد .
  • حتما از فیلتر لباسشویی استفاده کنید تا سخت گیری آب شود و از جرم روی قطعات جلوگیری شود.
  • از استفاده ی مکرر لباسشویی و حجم زیاد لباس برای شستشو خودداری کنید .

در صورت بروز مشکل در دستگاه ماشین لباسشویی آبسال شما، خودتان هرگز اقدام به تعمیر نکنید و به منظور تعمیرات لباسشویی آبسال در اندرزگو با متخصصین مجرب هومیکسو به شماره تماس 22737566 تماس حاصل کنید تا تکنسین مربوطه در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی آبسال در اندرزگو کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *