دسته‌بندی نشده

تعمیر اجاق گاز مکس

تعمیر اجاق گاز مکس ، تعمیرات اجاق گاز مکس

تعمیر اجاق گاز مکس به صورت کاملا تخصصی زیر نظر متخصصین نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مکس در تهران انجام میشود ، در صورت بروز هر گونه مشکلی برای اجاق گاز شما میتوانید با نمایندگی تعمیر اجاق گاز مکس تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان در محل مورد نظر شما گازتان را تعمیر کنند و در صورت تعویض قطعه از قطعات اورجینال نمایندگی استفاده کنند .

يكي از وسايلپر کاربرد در منزل تمامي مشتركين وجود دارد اجاق گاز است. اجاق گاز وسيله اي است كه بيشتر از ساير وسايل منزل و در اكثر ساعات شبانه روز مورد استفاده قرار مي گيرد واستفاده از آن هم مختص خانمهاي خانه دار نبوده و ساير اعضاي خانواده نيز كم و بيش و در مواقع لزوم از اجاق گاز استفاده مي نمايند . آمار حوادثي كه بر اثر بي احتياطي و عدم رعايت نكات ايمني در استفاده از اجاق روي مي دهد متاسفانه در مقايسه با سايربا وسايل گازسوز بيشتر مي باشد .

تعمیرات اجاق گاز مکس

تعمیرات اجاق گاز مکس

به اين ترتيب و با توجه به گستردگي استفاده از اجاق گاز و براي اينكه وسايل گاز سوز مبدل به وسيله اي مطمئن جهت آسايش زندگي شما و خانواده تان گردد لازم است نكاتي را جهت آگاهي تمام اعضا خانواده شما خواننده گرامي ذكر مي نماييم تا با رعایت نکات ایمنی دچار مشکل نشوید:

مهم ترین نکات ایمنی در هنگام نصب اجاق گاز

۱-  انتخاب یک مکان مناسب برای نصب اجاق گاز :

از نصب کردن اجاق گاز در کنار پنجره که عبور وزش باد است، بپرهیزید؛

حتما از شیلنگ های مخصوص برای اجاق گاز استفاده کنید که دارای استاندارد باشند. هم چنین طول این شیلنگ های گاز بیش از یک و نیم متر نباشند.

۲- جریان هوای آشپزخانه باید آرام باشد.

به هیچ وجه اجاق گاز خود را در زیر پنجره و یا جایی که وزش شدید باد را به همراه دارد، قرار ندهید؛ زیرا که این کار باعث خاموش شدن شعله گاز می شود و گاها منجر به آتش سوزی در منزل تان هم می شود.

۳- از ظروف و وسایلی که در برابر شعله گاز مقاوم هستند در کنار اجاق گاز خود استفاده کنید و از قرار دادن ظروف پلاستیکی در نزدیکی اجاق گاز خود اجتناب کنید زیرا که وسایل پلاستیکی در مواجه با حرارت و شعله های گاز تغییر شکل می دهند و باعث خسارت نیز می شوند برای جلوگیری از این اتفاقات این ظروف را با فاصله از اجاق گاز نگه داری کنید.

۴- فاصله هود خود را با اجاق گاز تنظیم کنید این فاصله باید ۷۰ سانت باشد.رعایت فاصله قانونی هود با گاز در آشپزخانه باعث می شود خسارات وارده به هود به حداقل برسد و عمر مفید آن افزایش یابد.

۵- فاصله گاز با دیوار کناری و دیوار پشتی توجه کنید. فاصله اجاق گاز با دیوار کناری و دیوار پشتی به ترتیب ۱۰ سانتی متر و ۵ سانتی متر باید باشد. رعایت این فاصله باعث می شود تا حرارت از اجاق گاز به خوبی به بیرون هدایت شود و شما بتوانید استفاده بهینه از اجاق گاز خود داشته باشید.

۶- از نگه داری مایعات و یا مواد قابل اشتغال مثل بنزین، تینر و… جدا برهیزید. وجود این مواد اشتعال زا در کنار اجاق گاز می تواند حوادث خطرناکی را به همراه داشته باشد.

تعمیرات اجاق گاز مکس

تعمیر اجاق گاز مکس

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مکس

نمایندگی اجاق گاز مکس انواع اجاق گاز مناسب با طرح های متنوع را با این برند در اختیار مشتریان قرار می دهد تا همه علاقمندان به برند مونارک بتوانند نوع مناسب و دلخواه از انواع اجاق گاز را خریداری نمایند.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز مکس مطابق با تکنولوژی و فناوری روز در تولید انواع اجاق گاز به بازار مصرف کننده ارائه شده اند برای دسترسی مشتریان در شعب این نمایندگی ها در اختیار خریداران قرار داده می شوند.

نمایندگی مکس در سراسر تهران شعبه دارد از این رو می توان در هر منطقه ای که هستید  به نمایندگی اجاق گاز مکس  مراجعه کرده و محصول مورد نظر را با قیمت و کیفیت خوب تهیه کنید.

تعمیر گاز دوو مانند سایر محصولات و لوازم خانگی این برند در تعمیرگاه های تخصصی این محصول امکان پذیر است و از طرف نمایندگی اجاق گاز دوو نیز می توان درخواست اعزام افراد برای تعمیر انواع مدل های اجاق گاز را در منزل داد.

محصولات نمایندگی مکس نمونه ای از باکیفیت ترین و با ودوام ترین لوازم آشپزخانه می باشد که انواع مختلفی از اجاق گازهای جدید را در طراحی متفاوت به بازار عرضه می کند.

هدف از ایجاد این تعمیرگاه های حرفه ای رفع مشکلات پیش آمده برای انواع محصولات به تولید رسیده و کسب رضایت مشتریان می باشد. انواع تعمیرات اجاق گاز مکس به صورت تخصصی و به شکل معتبر توسط تکنسین های حرفه ای با تامین قطعات فابریک و اصل انجام می شود.

خریداران می توانند در صورت بروز مشکل برای انواع اجاق گاز که بسته به سلیقه خود خریداری کرده اند با نزدیک ترین شعبه برای تعمیر اجاق گاز مکس تماس بگیرند و اگر مشکل اجاق گاز جدی نباشد با مشاوره رایگان می توانند در صرف وقت و هزینه صرفه جویی کنند.

مشکلات احتمالی موجود در اجاق گاز

ایرادات بسیار زیادی می‌تواند عملکرد صحیح اجاق گاز را با مشکل جدی مواجه کند. در اینجا برخی از ایرادات احتمالی برای آشنایی بیشتر بیان شده است.

  • علیرغم به مشام رسیدن بوی گاز مشعل اجاق گاز روشن نمی‌شود.
  • فندک اجاق گاز عمل نمی‌کند، یا این‌که عملکرد صحیح فندک سبب روشن شدن اجاق گاز نمی‌شود.
  • صفحه دیجیتالی طراحی شده در اجاق گاز به هیچ عنوان کار نمی‌کند.
  • با وجود روشن بودن شعله، فر به هیچ عنوان گرم نمی‌شود.
  • شیشه فر در اثر داغ شدن بیش از حد و یا وارد شدن ضربه ترک برداشته و شکسته است.
  • قطعات داخلی مانند برد الکترونیکی، بوبین و ترموکوپل آسیب دیده‌اند.

در صورتی که با مشکلاتی مانند موارد فوق مواجه شدید و نتوانستید اجاق گاز را برای استفاده روشن کنید. با نمایندگی تعمیر اجاق گاز مکس تماس حاصل نمایید یا به صورت آنلاین سفارش خود را در فرم  انتهای صفحه ثبت کنید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر اجاق گاز مکس شما به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02188592650

02144287993

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *