تعمیر اجاق گاز اخوان

تعمیر اجاق گاز اخوان در رسالت

تعمیر اجاق گاز اخوان در رسالت ، نمایندگی اجاق گاز اخوان در رسالت

انتخاب یک مرکز برای تعمیر اجاق گاز اخوان در رسالت تا سال ها پیش یکی از معظلات اهالی این منطقه بوده که با تماس های مکرری که گرفته شد نمایندگی اجاق گاز اخوان در رسالت تاسیس شد تا مشکلات این اهالی را در شرق تهران بر طرف سازد.

اطمینان از مناسب بودن هزینه و قطعات مورد استفاده و بسیاری از خدمات دیگر را میتوانید در مرکز تعمیر اجاق گاز اخوان در رسالت تجربه کنید  نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان در رسالت به دلیل فعالیت رسمی خود زیر نظر نهادهای مربوط، همواره سعی بر این دارد که مشتری را راضی نگه دارد. هدف آن‌ها تبدیل مشتریان خود به مشتری دائمی است پس رضایت مشتری را اولویت کار خود قرار می‌دهند.

نمایندگی اجاق گاز اخوان

تعمیر اجاق گاز اخوان در رسالت

از ویژگی های این نمایندگی در ادامه مقاله به آن اشاره خواهیم کرد اما قبل از آن باید نکاتی را شما رعایت کنید تا دیرتر به تعمیر اجاق گاز اخوان در رسالت نیاز داشته باشید و عمر اجاق گاز خود را بالا ببرید.

 

مهم ترین نکات ایمنی در هنگام نصب اجاق گاز

۱- اولین مورد انتخاب یک مکان مناسب برای نصب اجاق گاز است. از نصب کردن اجاق گاز در کنار پنجره که عبور وزش باد است، بپرهیزید؛

زیرا سرعت باد باعث خاموش شدن شعله می شود ولی هنوز مولوکول های گاز در هوا پخش هستند که این عامل، خود باعث حادثه می شود برای استفاده از این محصول حتما از شیلنگ های مخصوص به آن استفاده کنید که دارای استاندارد باشند. هم چنین طول این شیلنگ های گاز بیش از یک و نیم متر نباشند.

۲- جریان هوای آشپزخانه باید آرام باشد.

به هیچ وجه اجاق گاز خود را در زیر پنجره و یا جایی که وزش شدید باد را به همراه دارد، قرار ندهید؛ زیرا که این کار باعث خاموش شدن شعله گاز می شود و گاها منجر به آتش سوزی در منزل تان هم می شود.

البته این موارد در اجاق گاز های مدل قدیمی و معمولی صدق می کند. امروزه مدل های جدید اجاق گاز در طرح های جدید روانه بازار شده اند که همه آن ها دارای عملکرد سنسور ترموکوپل هستند که به هنگام خاموش شدن شعله به هر علت، به وسیله ترموکوپل دوباره شعله روشن می شود.

۳- از ظروف و وسایلی که در برابر شعله گاز مقاوم هستند در کنار اجاق گاز خود استفاده کنید و از قرار دادن ظروف پلاستیکی در نزدیکی اجاق گاز خود اجتناب کنید.

زیرا که وسایل پلاستیکی در مواجه با حرارت و شعله های گاز تغییر شکل می دهند و باعث خسارت نیز می شوند برای جلوگیری از این اتفاقات این ظروف را با فاصله از اجاق گاز نگه داری کنید.

۴- فاصله هود خود را با اجاق گاز تنظیم کنید این فاصله باید ۷۰ سانت باشد.

رعایت فاصله قانونی هود با گاز در آشپزخانه باعث می شود خسارات وارده به هود به حداقل برسد و عمر مفید آن افزایش یابد.

۵- هنگام نصب اجاق گاز خود حتما به فاصله آن با دیوار کناری و دیوار پشتی توجه کنید. فاصله اجاق گاز با دیوار کناری و دیوار پشتی به ترتیب ۱۰ سانتی متر و ۵ سانتی متر باید باشد.

رعایت این فاصله باعث می شود تا حرارت از اجاق گاز به خوبی به بیرون هدایت شود و شما بتوانید استفاده بهینه از اجاق گاز خود داشته باشید.

۶- از نگه داری مایعات و یا مواد قابل اشتغال مثل بنزین، تینر و… جدا برهیزید.

وجود این مواد اشتعال زا در کنار اجاق گاز می تواند حوادث خطرناکی را به همراه داشته باشد؛ پس حتما به نکات ایمنی در این زمینه توجه کنید.

۷- سطح زیر اجاق گاز با سطح زمین باید حداقل ۱۰ سانتی متر فاصله داشته باشد تا به وسایل در آشپزخانه اسیبی وارد نشود.

در هنگام نصب اجاق گاز توجه داشته باشید که اجاق گاز در کنار لوله گاز شهری قرار نداشته باشد تا در معرض حوادثی مثل انفجار و آتش سوزی قرار نگیرید.

نمایندگی اجاق گاز اخوان در رسالت

نمایندگی اجاق گاز اخوان در رسالت

ویژگی نمایندگی اجاق گاز اخوان در رسالت

هزینه تعمیر اجاق گاز اخوان در رسالت  کاملاً بر اساس نرخ مصوب است و زیر نظر اتحادیه بررسی میشود و هزینه اضافی بابت تعمیر از مشتری دریافت نمی‌شود. به منظور جلوگیری از تخلف، تمام مبالغ دریافتی توسط شرکت نظارت می‌شود. این شرکت اساس کار خود را بر حفظ احترام مشتری قرار داده است.

مجموعه تعمیر اجاق گاز اخوان در رسالت  با در اختیار داشتن کادری با تجربه بالا و مدیریت حرفه ای در زمینه تعمیر اجاق گاز اخوان در رسالت  آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد متخصصین تعمیر اجاق گاز اخوان در رسالت با بیش از 20 سال تجربه و سپری کردن دوره های مختلف و دارا بودن مدرک معتبر بهترین کیفیت خدمات را اراِئه می دهند و تیم پشتیبانی لحظه به لحظه پیگیر تمامی مراحل خدمت رسانی می باشند.

در ادامه به مزایای استفاده از خدمات نمایندگی اجاق گاز اخوان در رسالت  برای تعمیرات اجاق گاز میپردازیم:

  • دسترسی به قطعات فابریک اخوان
  • دسترسی به  تکنسین در تعمیر اجاق گاز اخوان
  • دسترسی به قطعات فابریک اخوان با مناسب ترین قیمت
  • صرفه جویی حداکثری در هزینه ها و زمان تعمیرات
  • سرویس دهی در تمامی روزهای هفته
  • تعیین زمان سرویس دهی
  • مدت زمان کوتاه تعمیرات
  • تعمیرات در محل
  • هزینه های متعارف زیر نظر اتحادیه
  • تجربه و تخصص تکنسین ها
  • مشاوره رایگان و به صورت آنلاین
  • عیب یابی صحیح
  • تعمیر قطعات به جای تعویض آنها

اگر به هر دلیلی نیاز به تعمیر اجاق گاز اخوان در رسالت شدید با شماره های نمایندگی اجاق گاز اخوان در رسالت تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان برای تشخیص ایراد اصلی دستگاهتان اقدامات لازم را اتخاذ نمایند،

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی گاز خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده ایراد دستگاه را شناسایی کرده و تکنسین مربوطه را به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *