تعمیر اجاق گاز اخوان

تعمیر اجاق گاز اخوان در تهرانپارس

تعمیر اجاق گاز اخوان در تهرانپارس ، نمایندگی اجاق گاز اخوان در تهرانپارس

تعمیر اجاق گاز اخوان در تهرانپارس را باید به دست متخصصین با تجربه در این منطقه بسپارید تا با تشخیص دهی صحیح  ایراددستگاهتان از آسیب زدن به دستگاه جلوگیری کنند نمایندگی اجاق گاز اخوان در تهرانپارس با بخره گیری از تکنسین های مجرب و با تجربه خود توانسته در این منطقه اعتماد مشتریان را کسب کند و دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان ممکن در محل زندگی شما تعمیر کنند.

تعمیر اجاق گاز اخوان در تهرانپارس

تعمیر اجاق گاز اخوان در تهرانپارس

اجاق گاز یکی از لوازم منزل می باشد که در طرح ها و اندازه های متفاوت یافت می شود. در قدیم برای پختن غذا و یا حتی دم کردن چای از آتش استفاده می شد که مشکلاتی از جمله زحمت جمع و آوری هیزم، آلودگی هوا و … را به همراه داشت. با پیشرفت تکنولوژی احتیاج به آتش از بین رفت و پخت و پز به وسیله اجاق گاز صورت گرفت. امروزه اجاق گاز ها در طرح ها و رنگ های مختلف وارد بازار شده اند. تعمیر اجاق گاز شامل مراحل مختلفی می باشد که در ادامه به شرح هر یک می پردازیم

موارد ایمنی اجاق گاز

  • اجاق گاز را در محلی قرار دهید که کنار پنجره و در معرض باد نباشد، زیرا اگر شعله اجاق گاز خاموش شود گاز مرتبا خارج شده، با یک جرقه کوچک نیز منفجر و آتش سوزی رخ می دهد.
  • اجاق گاز را در محلی قرار دهید، که شیب نداشته و احتمال سقوط آن نباشد.
  • هر شیلنگی برای وسایل گاز سوز از جمله اجاق گاز، قابل استفاده و مناسب نیست تنها از شیلنگ های استاندارد استفاده کنید. طول شیلنگ نباید از یک و نیم متر تجاوز کند.
  • اگر فاصله شیر گاز تا اجاق زیاد است، تا طول ۵ متر، از لوله مسی استفاده کنید و برای طول بیش از ۵ متر، استفاده از لوله های فولادی مخصوص گاز شهری ضروری است.
  • در صورت استشمام بوی گاز فورا شیر گاز را ببندید. برای آزمایش و بازرسی اتصالات وسایل گازسوز از کف صابون استفاده کنید. در صورت استشمام بوی گاز از روشن کردن لامپ، کبریت و فندک جدا خودداری کرده و فیوز اصلی برق را قطع کنید.
  • اجاق هایی که به ترموکوپل حرارتی مجهز می باشند ایمنی بیشتری دارند زیرا با خاموش شدن آتش جریان خروج گاز متوقف می شود، حتما اجاق گاز به ترموکوپل مجهز باشد.
  • حتما یک کپسول آتش نشانی در منزل داشته باشید.
  • از سر رفتن غذا روی اجاق نیز جلوگیری کنید. زیرا علاوه بر مسائل بهداشتی، در صورت نداشتن استانداردهای ایمنی، می تواند منجر به نشت گاز و خطرات بعد از آن شد.
نمایندگی اجاق گاز اخوان در تهرانپارس

تعمیر اجاق گاز اخوان در تهرانپارس

عیب یابی و تعمیر اجاق گاز اخوان در تهرانپارس

شاید این مشکل بارها برای شما اتفاق افتاده باشد که علیرغم اتصال به گاز شهری نتوانید اجاق گاز را برای پخت و پز غذاهای دلخواه مورد استفاده قرار دهید. این امر می­تواند به دلایل وجود مشکلات متعددی در قسمت‌های گوناگون اجاق گاز رخ داده باشد. در این مواقع خونسردی خودتان را حفظ کنید و با نمایندگی اجاق گاز اخوان در تهرانپارس جهت دریافت خدمات تعمیر اجاق گاز اخوان در تهرانپارس تماس حاصل کنید. تا کارشناسان فنی در اسرع وقت جهت انجام تعمیر اجاق گاز اخوان در تهرانپارس  مورد نظر به نمایندگی اجاق گاز اخوان در تهرانپارس مراجعه کنند.

اجاق گاز وسیله ایست که امروزه در تمامی منازل و آشپزخانه ها وجود دارد و استفاده از آن به قدری مرسوم است که حتی کودکان نیز تا حدی از نحوه ی کار آن اطلاع دارند. ولی این وسیله ی پرکاربرد که از وسایل همیشگی خانه ها به شمار می رود به دلیل سر و کار داشتن با گاز و موارد اینچنینی از اهمیت بیشتری برخوردار است فلذا رعایت مسائل ایمنی در مورد این وسیله از هر چیزی در آشپزخانه مهم تر است. بسیار دیده شده که همین اجاق گازها که ما همیشه در زندگی از آن استفاده می کنیم حوادث غیر قابل جبرانی را بوجود آورده و وقتی علت حادثه را بررسی می کنیم به موارد بسیار ساده ای می رسیم که اگر رعایت می شد آن حادثه هیچ گاه اتفاق نمی افتاد. در ادامه مطلب نکاتی کوتاه را بطور خلاصه و کاربردی برای شما آورده ایم تا مجدداً به خطرهای این وسیله و لزوم رعایت ایمنی آن تأکید کرده باشیم.

مشکلات احتمالی موجود در اجاق گاز

ایرادات بسیار زیادی می‌تواند عملکرد صحیح اجاق گاز را با مشکل جدی مواجه کند. در اینجا برخی از ایرادات احتمالی برای آشنایی بیشتر بیان شده است.

  • علیرغم به مشام رسیدن بوی گاز مشعل اجاق گاز روشن نمی‌شود.
  • فندک اجاق گاز عمل نمی‌کند، یا این‌که عملکرد صحیح فندک سبب روشن شدن اجاق گاز نمی‌شود.
  • صفحه دیجیتالی طراحی شده در اجاق گاز به هیچ عنوان کار نمی‌کند.
  • با وجود روشن بودن شعله، فر به هیچ عنوان گرم نمی‌شود.
  • شیشه فر در اثر داغ شدن بیش از حد و یا وارد شدن ضربه ترک برداشته و شکسته است.

 

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای اجاق گازتان میتوانید با شماره های شعبه تعمیر اجاق گاز اخوان در تهرانپارس تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین فرم زیر را پر کرده تا کارشناسان برای هماهنگی با شما تماس بگیرند:

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده به تکنسین مربوطه ارجا میدهند وبرای تشخیص ایراد دستگاه شما به محل اعزام میشوند.

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *