تعمیر اجاق گاز, تعمیرات اجاق گاز مکث

تعمیرات اجاق گاز مکث

تعمیر اجاق گاز مکث

تعمیرات اجاق گاز مکث

ما در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مکث تمام تلاش خود را کرده ایم تا بهترین خدمات پس از فروش مانند نصب و تعمیر اجاق گاز مکث را به شما عزیزان به صورت تخصصی ارائه دهیم.

درست است که در دنیای امروز، وسایل و لوازم زیادی جهت طبخ و گرم کردن غذا ها به بازار مصرفی راه پیدا کرده اند اما باز هم اجاق گاز ها از پرطرفدار ترین این وسایل هستند که مانند قلب آشپزخانه هستند.

در ضمن باید این موضوع را در نظر بگیرید که تمامی اجاق گاز ها حتی با کیفیت ترین آن ها نیز شاید روزی دچار ایراداتی بشوند که حل کردن آن از عهده ی شما خارج باشد و برای رفع آن نیاز به کمک پیدا کنید.

به همین دلیل خرابی این وسیله ی ضروری در منزل، مختل شدن زندگی را در پی خواهد داشت که باید سریعا به فکر تعمیر آن باشید.

در این جا مشکل پیدا کردن تعمیرکار یا تعمیرگاه معتبر را خواهید داشت که کار تعمیرات اجاق گاز مکث را به آن ها بسپارید، به همین جهت نمایندگی تعمیر اجاق گاز مکث تشکیل شد تا با همکاری تکنسین های مجرب، این نگرانی شما را از بین ببرند.

مراکز ارائه دهنده خدمات پس از فروشی مانند هومیکسو با استفاده از دانش و تجربه ی تکنسین های حرفه ای در دسترس متقضیان عزیز ساکن در تهران هست تا تعمیرات اجاق گاز مکث را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهند.

لازم به ذکر است که جهت آسوده کردن خیال شما، تمامی خدماتی که در این مرکز به شما ارائه می شود مانند تعمیر اجاق گاز مکث با ضمانت بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در دسترس شما قرار می گیرد.

همچنین تمامی خدمات پس از فروشی که در مرکز تعمیرات اجاق گاز مکث ارائه می شود، به صورت اختصاصی به مشتریان عزیزی که در تمامی مناطق تهران ساکن هستند، می باشد.

می توانید این مقاله را مطالعه کنید تا با اجزای تشکیل دهنده اجاق گاز مکث و همچنین تعمیرات این وسیله بیشتر آشنا بشوید و در صورتی که نیاز به تعمیر اجاق گاز مکث داشتید از نمایندگی هومیکسو درخواست کمک کنید.

تعمیر اجاق گاز مکث

تعمیر اجاق گاز مکث در تهران

اجاق گاز های مکث به 3 دسته تقسیم می شوند:

اجاق گاز مبله مکث

اولین نسل اجاق گاز هایی که به شکل امروزی پدیدار شدند، اجاق گاز های مبله یا همین اجاق گاز های معمولی بودند که اکنون نیز در هر خانه ای پیدا می شوند و برند های متفاوت مانند مکث، این اجاق گاز را در مدل های مختلفی با توجه به نیاز مشتریان تولید کردند. اگر با خرابی اجاق گاز مبله مکث مواجه شدید، می توانید به هومیکسو مراجعه کنید و تعمیر اجاق گاز مکث را انجام دهید.

گاز رومیزی مکث

از زیباترین مدل های گاز، گاز رومیزی می باشد که زیبایی و تاثیر گذاری چشمگیری در چیدمان آشپزخانه دارد، اما همان قدر که زیبایی دارد، کار تعمیرات آن نیز بسیار مهم است و باید توسط تکنسین های مجرب هومیکسو انجام شود چرا که لوازم و قطعات مصرفی در هومیکسو، به صورت اورجینال و از بهترین های بازار می باشند.

گاز فردار مکث

این مدل از گاز های مکث به علت گرایش روز افزون افراد به غذاهای فست فودی مانند پیتزا، مرغ بریانی و غیره و همچنین پخت انواع کیک، بسیار رواج پیدا کرده کرده که برای تعمیر این مدل گاز های مکث نیز می توانید از هومیکسو درخواست اعزام نیرو را داشته باشید تا مشکل به وجود آمده را در کمترین زمان برایتان حل کنیم.

تعمیرات اجاق گاز مکس

جلوگیری از خراب شدن اجاق گاز مکث و نیاز کمتر به تعمیرات آن با رعایت این موارد:

محل نصب اجاق گاز

محل نصب گاز مکث اولین موردی می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید و در جای مناسبی این وسیله را نصب کنید، به عنوان مثال در نزدیکی پنجره ها و لوازم برقی مانند یخچال نباید آن را قرار بدهید.

مراقبت از صفحه اجاق گاز

به منظور مراقبت از صفحه ی اجاق گاز مکث، نباید روی آن وسایل سنگین را قرار بدهید، این حساسیت در اجاق گاز های رومیزی که معمولا از جنس شیشه هستند، بیشتر میشود. چرا که در صورت شکستن این قسمت باید به صورت کلی گاز را عوض کنید.

چک کردن شعله ی اجاق گاز

برای چک کردن شعله های گاز، بیاد درپوش های شعله را مرتبا چک کنید و به مدل و رنگ سوختن شعله ها نیز توجه کنید، به عنوان مثال شعله ها باید به رنگ آبی بسوزند، این نشانه ای از سالم بودن اجاق گاز مکث شما میباشد.

تمیز کردن قطعات اجاق گاز

برای اینکه بتوانید در طولانی مدت از این وسیله ی ضروری استفاده کنید، باید به صورت منظم و با استفاده از دستمال و مواد مخصوص قطعات مختلف را تمیز کنید، برای پاک کردن آشغال های جمع شده در پیلوت و شعله را نیز می توانید با استفاده از خلال دندان تمیز کنید.

رعایت کردن نکات بالا به شما کمک می کند تا عمر اجاق گاز مکث بیشتر شود هم به تعمیرات اجاق گاز مکث کمتر نیاز پیدا کنید.

تعمیر اجاق گاز مکث در هومیکسو

اجاق گاز مکث تشکیل شده از اجزای زیر:

جعبه فندک
سیم فندک
میکروسوییچ
ترموکوپل
بوبین
سرشعله
شیر یا ولوم
ترانس جرقه زن
سر شعله و …

اجاق گاز مکث ممکن است دچار ایراداتی شود که باید سریعا به آن ها رسیدگی شود، مانند:

بلند شدن دود از شعله های اجاق گاز مکث

منتشر شدن بوی گاز در محیط آشپزخانه و نزل از گاز مکث

زرد رنگ سوختن شعله های اجاق گاز مکث

یکدست نسوختن شعله ها

خاموش شدن فر در اجاق گاز های فردار مکث به صورت آنی

برق دادن بدنه ی اجاق گاز مکث در صورتی که به سیستم برق کشی متصل است

و …

به غیر از ایرادت گفته شده، در صورتی که دستگاه اجاق گاز مکس شما دچار مشکلات دیگری نیز شد و نیاز به تعمیر داشت می توانید به هومیکسو مراجعه کنید و در خواست تعمیر اجاق گاز مکث را داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که از تعمیر خود سرانه ی اجاق گاز مکث در هر صورت خودداری کنید مخصوصا اگر دانش و تجربه ی کافی در این زمینه ندارید؛ زیرا اجاق گاز به علت متصل بودن به گاز شهری می تواند برای شما و عزیزانتان خطر آفرین باشد.

جهت تعمیر اجاق گاز مکث می توانید با شماره های 22737566 و 77169195 در ارتباط باشید و درخواست خود را ثبت کنید تا از خدمات هومیکسو بهره مند شوید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر اجاق گاز مکث روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *