ارور ماشین ظرفشویی نف

ارور ماشین ظرفشویی نف

ارور ماشین ظرفشویی نف ، ارور ظرفشویی نف

ارور ماشین ظرفشویی نف در سال های اخیر اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار تعمیرکاران قرار داده و همین امر باعث می شود تا روند اجرای تعمیر سریع تر و با کیفیت بهتری همراه گردد. اهمیت شناخت ارور ظرفشویی نف به همین خاطر افزایش یافته و انتظار می رود تا مردم نیز اطلاعات خود را در این زمینه بهبود بخشند.

اهمیت این موضوع برای تعمیرکاران بیشتر است زیرا توانسته اند بخش قابل توجهی از خدمات تعمیر را به صورت کاملا مفید ارائه دهند که این به کیفیت کار آن ها توسعه داده است.

تمامی افرادی که از ماشین ظرفشویی نف در منزل خود استفاده می کنند بر این باورند که این دستگاه جزو کارآمدترین لوازم خانه بوده و در صورت خرابی هر چه سریعتر باید برای تعمیر ماشین ظرفشویی اقدام کرد ولی آیا لازم است که در صورت بروز هر مشکلی با یک شرکت تعمیرات لوازم خانگی تماس گرفت؟

ارور ظرفشویی نف

ارور ماشین ظرفشویی نف

انواع ارور ماشین ظرفشویی نف

هنگامی که سخن از ارور ظرفشویی نف به میان می آید می بایست به موارد مختلفی توجه نمود. گاه ممکن است با وجود عملکرد مداوم ماشین، اروری نمایان شده باشد که در صورت عدم توجه به آن، موجب آسیب به قطعات فنی گردد.

اما گاهی این ارور ها شدت بیشتری دارند و دستگاه تا زمان رفع آن کار نمی کند. محققان بر این عقیده اند که در این صورت امکان تعمیر ساده تر و سریع تر می شود و نسبت به حالت اول آسیب کمتری نیز به دستگاه وارد خواهد شد.

یکی از انواع ارور ظرفشویی نف کار نکردن ماشین ظرفشویی می باشد. در این حالت می بایست برق دستگاه و میزان ولتاژ را بررسی نمود.

همچنین باز بودن درب ماشین باعث نمایان شدن این ارور ماشین ظرفشویی می گردد و به همین خاطر بهتر است این موارد چک شود.

عدم ورود آب در اثر بسته بودن شیر آب ورودی نیز این امکان را به وجود می آورود و در نهایت مهم ترین مشکل ممکن است به دلیل سوختن موتور دستگاه و یا پریدن فیوز آن باشد که باید توسط تعمیرکاران تشخیص داده شود.

هنگامی که حرف از ارور ماشین ظرفشویی  می شود باید نکات زیادی را مد نظر قرار داد اما کد های خطا رانمای مناسبی برای افراد عادی و تعمیرکاران خواهند بود.

زمانی که آب درون ماشین ظرفشویی تخلیه نمی شود می بایست عوامل مختلف را بررسی نمود. در این حالت بهتر است ابتدا پمپ تخلیه را چک نمود.

در صورت سالم بودن کارکرد پمپ تخلیه می بایست فیلتر ها نیز بررسی شوند.

در این بررسی باید فیلتر ها از نظر گرفتگی بررسی گردند و در صورت انسداد تعویض شوند.

همچنین انسداد شیر خروجی نیز در این ارور ظرفشویی نف بررسی می گردد.

اهمیت شناخت ارور ماشین ظرفشویی با بررسی کامل اجزای فنی مشخص می گردد و در صورتی که این راهنما وجود نداشته باشد احتمال خطا افزایش می یابد.

مراکز تعمیر زیادی وجود دارند که از افراد غیر ماهر در این راه استفاده می کنند و نتیجه ی آن را در نارضایتی مشتریان خواهیم دهید.

در صورتی که ارور هایی را روی نمایشگر ماشین ظرفشویی مشاهده کردید بهتر است بدون معطلی به مراکز معتبر و مجاز اطلاع دهید.

این افراد متخصص هستند که می توانند به شما در این زمینه کمک کنند و از طرفی از میزان حجم اشتباهات بکاهند.

شماره تماس های زیر راه ارتباطی با این مرکز بوده که به صورت شبانه روزی خدمات رسانی می کند

ارور ماشین ظرفشویی نف

ارور ماشین ظرفشویی نف

ارور ظرفشویی نف و علت آنها

ارورهای ماشین ظرفشویی نف با حروف E شروع میشود.

  • ارورE01-E02 

خرابی های الکترونیکی باعث بروز ایراد میشود. از استفاده کردن پشت سر هم از دستگاه پرهیز کنید.

  • ارور E06 

ایراد از درب ماشین ظرفشویی نف است.

  • ارورE07 

این ارور را شاید هیچ وقت روی دستگاه خود نبینید اما در صورت مشاهده بدانید که فن ماشین ظرفشویی دچار مشکل شده.

  • ارور E09

ایراد از هیتر و المنت دستگاه شما است و المنت داخلی و یا هیتر پمپ باید تعویض شود.استفاده پشت سر هم باعث آسیب های جدی به هیپ پمپ میگردد.

  • ارور E10 

به احتمال زیاد ایراد از المنت حرارتی در ظرفشویی میباشد.

  • ارور E15 

این ارور برای نشتی آب هست و این معنی را میدهد که به دلایل مختلف آب به کف دستگاه نفوذ کرده ،سوراخ شدن مخزن دستگاه ، خرابی سنسور های تشخیص آب ، آب شمار ها و ایرادات بردی از نمونه دلایل این نشتی میباشد . در صورت مشاهده هر چه سریعتر دستگاه را از برق بکشید و با مرکز تعمیر ظرفشویی نف تماس بگیرید تا برای فع ارور ماشین ظرفشویی نف شما اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

  • ارور E24 

ایراد از پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی شما میباشد.

معمولا پمپ دستگاه قطعه مصرفی بوده و هر 4 سال یکبار باید تعویض گردد.

با اطلاع از این ارورها می توانید تا حدودی ایرادات سطحی ماشین ظرفشویی رامتوجه شوید و برای بر طرف کردن ارور ماشین ظرفشویی نف خود با مرکز نمایندگی نف تماس بگیرید تا ئر کوتاه ترین زمان برای حل ارور ظرفشویی شما اقدامات لازم را انجام دهتد.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی و ارور مورد نظر کارشناسان ما با بررسی ارور و مشکل ماشین ظرفشویی شما تکنسین مربوطه را برای رفع ارور ظرفشویی نف به محل مورد نظر شما اعزام میکنند.

02122737566

02177394353

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *