تعمیر لباسشویی بهی

تعمیر لباسشویی بهی

تعمیر لباسشویی بهی و تعمیرات لباسشویی بهی

 

بسیاری از مردم تمایل به دریافت خدمات از تعمیر لباسشویی بهی دارند که این امر موجب شده تا اغلب مشتریان به دنبال یافتن روش های دسترسی سریع به این مرکز باشند.از آنجا که تعمیر لباسشویی بهی توانسته در سراسر تهران که دارای نمایندگی مجاز شرکت هو میکسو می باشد رضایت مشتریان خود را جلب کند

که این امر وجه تمایز آن با سایر مراکز می باشد. با وجود افزایش تقاضا برای دریافت خدمات از این مرکز، معرفی خدمات آن شانس برقراری ارتباط موثر را بیشتر می کند.

کارشناسان مجرب شرکت هومیکسو با توجه به نیاز هر یک از مشتریان تعمیرات لباسشویی بهی خدمات را ارائه می دهند و لذا این تفاوت ها منجر به اطمینان خاطر مشتریان می گردد. میزان تخصص و مهارت هر یک از کارشناسان پیش از ارائه خدمات توسط مرکز سنجیده می شود و لذا افراد می توانند با خیالی آسوده از این خدمات بهره مند شوند.

بهی (Behi) شرکت تولید کننده لوازم خانگی ایتالیایی است که بیشترین تولیدات آن شامل یخچال فریزر و لباسشویی می باشد.

تعمیر لباسشویی بهی

تعمیر لباسشویی بهی

خدمات تعمیر لباسشویی بهی

 

بسیاری از خدماتی که در تعمیر تخصصی لباسشویی بهی ارائه می شود از اصول استاندارد پیروی می کند و لذا کیفیت خدمات نیز با این روش افزایش خواهد یافت. در ادامه خدمات تعمیر لباسشویی بهی معرفی شده است و می تواند مبنای انتخاب مشتریان گردد. افراد می توانند با استفاده از این خدمات اغلب مشکلات خود را برای دریافت خدمات پس از فروش و تعمیر حذف نمایند.

از جمله مهم ترین دلایلی که خدمات تعمیر تخصصی لباسشویی بهی برای مشتریان اهمیت یافته است، کیفیت خدمات این مرکز می باشد. در واقع کارشناسان این مجموعه از تخصص و مهارت کافی برخوردار بوده و لذا ترجیحا خدمات با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار می دهند. از آنجا که بخش عمده ای از مشکلات مردم ناشی از تعمیر و ارائه خدمات پس از فروش اشتباه می باشد لذا این رویه به افزایش کیفیت خدمات کمک شایانی خواهد نمود.

جهت افزایش اطمینان مشتریان به مرکز تعمیرات لباسشویی بهی این مرکز از قطعات اصل و اورجینال برای تعویض استفاده می نماید. این قطعات هر کدام اگرچه قیمت بالاتری دارد اما به افزایش عمر دستگاه و دوام کارکرد آن کمک می نماید. با این روش که در تعمیر لباسشویی بهی انجام می شود احتمال اشتباه و خطا کمتر می گردد و لذا با اطمینان بیشتری می توان به آن مرکز مراجعه نمود. کاهش هزینه های ارائه شده با حضور کارشناسان در منزل یکی از نتایج بسیار مناسب و عالی است که توسط مرکز تعمیر تخصصی لباسشویی بهی ارائه می شود. این خدمات به صورت خاص در تهران ارائه می گردد و مناطق مختلف در این شهر می توانند از آن منتفع گردند.

ماشین لباسشویی بهی شما دچار مشکل شده است؟

  1. ماشین لباسشویی بهی روشن نمی شود.
  2. ماشین لباسشویی بهی روشن می شود ولی کار نمی کند.
  3. دیگ ماشین لباسشویی بهی نمی چرخد.
  4. پودر داخل مخزن ماشین لباسشویی بهی حل نمی شود.
  5. ماشین لباسشویی بهی آبگیری نمی کند.
  6. ماشین لباسشویی بهی به شدت سر و صدا و جا به جا می شود.
  7. صدای ماشین لباسشویی بهی زیاد است.
  8. ماشین لباسشویی بهی تخلیه نمی کند و پر از آب شده است.
  9. ماشین لباسشوی بهی نشتی آب دارد.
    درب ماشین لباسشویی بهی به درستی بسته نمی شود.
  10. ماشین لباسشویی بهی ارور یا کد خطا نمایش می دهد.

و…

مزایای استفاده از نمایندگی های مجاز لباسشویی بهی شرکت هو میکسو در سراسر تهران:

  1. ارائه به موقع و سریع تعمیرکاران شرکت هو میکسو
  2. رعایت نکات بهداشتی و اصول مشتری مداری
  3. استفاده از قطعات فابریک اورجینال
  4. حضور تعمیرکاران در منزل مشتری
  5. صرف جویی در هزینه تعمیر
نکاتی که با رعایت کردن به افزایش عمر لباسشویی بهی می افزاید:
  1. حجم لباس هایی که داخل ماشین قرار می دهید مطابق با ظرفیت ماشین باشد. به این نکته دقت کنید که لباس های کاموایی و پشمی مانند حوله و پتوی مسافرتی آب زیادی به خود می گیرند پس بهتر است یک سوم ظرفیت کامل ماشین بیشتر نباشد.
  2. بعد ار اتمام شستشو و خارج کردن لباس ها درب ماشین را به مدت حداقل نیم ساعت باز گذارید تا رطوبت داخل دیگ خارج شود.
  3. بعد از شستشو لاستیک درب ماشین را با یک حوله خشک نمایید.
  4. هر شش ماه یکبار برای از بین بردن جرم دیگ و المنت از پودر جرم گیر استفاده کنید. روش استفاده از جرم گیر به این صورت است که حدود نیم فنجان پودر داخل جاپودری ریخته و برنامه لباس های کتان را انتخاب کنید و دمای آب را 60 درجه قرار دهید و بدون لباس ماشین لباسشویی را استارت نمایید تا یک سیکل کار کرده و جرمگیری کند.
تعمیرات لباسشویی بهی

تعمیرات لباسشویی بهی

علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی بهی چیه؟
  1. خرابی سیستم قفل درب
  2. تسمه محرک لباسشویی
  3. ایراد موتور و اجزای مرتبط مانند کوپلر و کلاچ
نمایندگی های مجاز لباسشویی بهی در سراسر تهران:

غرب تهران

نمایندگی های مجاز تعمیر لباسشویی بهی در غرب تهران شامل مناطق کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر

شمال تهران

نمایندگی های مجاز تعمیر لباسشویی بهی در شمال تهران شامل مناطق نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، جردن، اندرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی

شرق تهران

نمایندگی های مجاز تعمیر لباسشویی بهی در شرق تهران شامل مناطق تهرانپارس، نارمک، رسالت، مجیدیه، کرمان، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، افسریه، مسعودیه

جنوب تهران

نمایندگی های مجاز تعمیر لباسشویی بهی در جنوب تهران شامل مناطق انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر، خانی آباد، نازی آباد، خاوران، شهر ری

 

با پر کردن فرم زیر و یا تماس با شماره های شرکت میتوانید از مشاوره رایگان بهره ببرید و یا اینکه با شرح خرابی دستگاه مورد نظر خود کارشناسان ما بررسی مشکل دستگاه شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر به منزل شما اعزام نمایند:
02177147330
02122737566
[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *